Fundacja PETRA senior zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Fundacji PETRA senior.
- Data publikacji strony internetowej: 2018-10-17
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2022-03-29
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Materiały, które zostały opublikowane przed 1.01.2021 mogą nie spełniać wszystkich wymogów – przed 1.01.2021 Fundacji nie obowiązywały wymagania przewidziane ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 roku. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2021-01-01
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2022-03-29
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Anna Maria Majchrzycka.
- E-mail: a.majchrzycka@petra-senior.pl
- Telefon: 724976584
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Zarząd Fundacji PETRA senior
- Adres: ul. Poznańska 19
60 – 848 Poznań - E-mail: fundacja@petra-senior.pl
- Telefon: 724976584
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
- Opis dostępności wejścia do budynku. Do Fundacji PETRA senior można wejść od strony ulicy Poznańskiej – do lokalu prowadzi chodnik. Lokal Fundacji znajduje się na poziomie gruntu.
- Opis dostępności pomieszczeń. Wszystkie pomieszczenia wewnątrz lokalu Fundacji, posiadają odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych. Dostosowane wymiary gwarantują komfortową przestrzeń manewrową osobom poruszającym się na wózkach. Pomieszczenia nie posiadają progów.
- Informacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Miejsce postojowe dla osób niepełnosprawnych znajduje się przy ulicy Poznańskiej, kilka metrów od budynku w którym znajduje się lokal Fundacji.
- Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach. Osoby z niepełnosprawnościami mogą uczestniczyć w zajęciach i wydarzeniach wraz z przeszkolonym psem przewodnikiem lub psem asystującym.
- Informacje o możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online. W przypadku braku takiej możliwości, taką informację także należy zawrzeć.
Nie ma możliwości skorzystania z tłumacza polskiego języka migowego na miejscu ani online. Pracownik fundacji jest przeszkolony w zakresie AAC.